Forum www.64wdh.fora.pl Strona Główna
->
Zbiórki
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Drużyna
----------------
Informacje
Zbiórki
Wyjazdy
Materiały
Luźne rozmowy;)
Multimedia
----------------
Zdjęcia
Piosenki/ Muzyka
Linki
Sprawy techniczne
----------------
Problemy z forum
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Justyna
Wysłany: Sob 10:16, 26 Lip 2014
Temat postu:
http://70.stoleczna.zhp.pl/pl/program.html
Znalazłam program zlotu Stołecznej:) możemy wziąć udział w organizowanych przez zlot obchodach na 1 sierpnia
Proponuję prześledzić program i ustalić do czego chcielibyśmy się podłączyć
Justyna
Wysłany: Pią 23:14, 28 Mar 2014
Temat postu:
Przekazuję info od Kapelana Stołecznej i zachęcam:) (jeszcze Wam przypomnę w piątek jak nie zapomnę
)
"Zapraszam wszystkie środowiska harcerskie z gośćmi np. z rodzicami na Harcerską Drogę Krzyżową, która odbędzie się w sobotę 29 marca o godz.19 przy kościele św.Barbary, ul. Nowogrodzka 51 (Śródmieście).
Kapelan Chorągwi
ks.phm.Rafał Łaskawski"
magda
Wysłany: Śro 18:48, 22 Sty 2014
Temat postu:
Uwaga! Misiaczki!
W piątek spotykamy sie na przystanku tam co zwsze o godz. (DOKŁADNIE) 16:36!!!
zabieramy ze sobą dwa bilety 75min.
Koniecznie mamy na sobie mundury! (to ważne)
Jedziemy na Koncert pt.
„PIOSENKA NA URODZINY”
z okazji 111 rocznicy urodzin dh hm. Aleksandra Kamińskiego – „Kamyka”
Justyna
Wysłany: Nie 23:06, 22 Gru 2013
Temat postu:
Wszyscy którzy nie wyjechali jeszcze - spotykamy się jutro o 9.45 może najlepiej przy rondzie "barana" tam gdzie się idzie na cmentarz od Bomi co już nie jest Bomi, i Ordonówny styka się z Mahoffera i tam dziadek jest:P sklep taki. To tam
Justyna
Wysłany: Pią 23:48, 20 Gru 2013
Temat postu:
dokumenty google nam się przyjęły, więc kolejny, już ostatni w tym roku!
Więc dajcie z siebie wszystko. Kto jest w Wawie, niech pokaże dobro i niech będzie Boże Narodzenie
)
https://docs.google.com/document/d/1x8WERZqivpxhLYrpWxaA_bNz9k82QD9PQZt0dDZP_PY/edit?usp=sharing
a i oczywiście już na spokojnie po nowym roku porozliczamy się z tego wszystkiego - tj. podsumujemy jakie komu należą się sprawności / projekty
)
Justyna
Wysłany: Nie 0:26, 15 Gru 2013
Temat postu:
INFO INFO:)
W PONIEDZIAŁEK spotykamy się o godzinie 6.45 (tak, dokładnie:P) TamGdzieZawsze. Niestety odkąd zabrali nam 503 jedzie się na teoretycznie niedaleki plac trzech krzyży dość długo.
Dlatego połóżcie się jutro spać tak żeby się wyspać! I spakujcie się jutro, a nie w poniedziałęk rano, bo zaspani na pewno o czymś zapomnicie:P
LISTA RZECZY!!!!!!!!!!!!
1) składki!!!!!!!! 12 lub 48 zł
2) LEGITYMACJA/DOWÓD - bez tego nie wejdziecie do żadnej instytucji, a już na pewno nie do sejmu...
3) bilet całodobowy, bo niestety już nie dojedziemy tam bezpośrednio. Osoby, ktore będą codziennie - pomyślcie czy nie ma jakiejś lepszej biletowej opcji niż codziennie całodobowy.
4) KOMPLETNY MUNDUR (w który można przebrać się na miejscu, szczegolnie dziewczyny żeby nie marznąć w galóweczkach:P)
* kapelusz z lilijką (zielony US Army),
* bluza mundurowa - ogarnięta! przyszyte plakietki itp! Szczególnie plakietka drużyny jeśli jest ktoś do tego stopnia nieogarnięty, że nie ma
* pas
* buty - jakieś czarne lub trapery, ogólnie coś co wygląda jak buty do munduru. Jak ktoś założy jakieś kozaczki z futerkiem, to będzie się wracał do domu po coś normalnego
* CHŁOPAKI - bojówki + może któryś weźmie getry na wszelki wypadek, gdyby nam, dziewczynom, jakoś dziwnie zabrakło? Raczej się nie przydadzą, ale może Hubert, weźmiesz?
* DZIEWCZYNY - spódnica, rajstopy cieliste, getry
5) gitarzyści - gitary, jeśli ktoś ogarnia jak się kolędy
co do innych dni (o której mamy być w GK), dowiemy się co i jak dopiero w poniedziałek (tak myślę, chyba, że wcześniej mi powiedzą, to powiem:))
PS:
Dodzwoniłam się do GK, coś już wiedzą, ale nie wszystko
muszę im do jutra wysłać listę kto kiedy będzie - z dniami (!) więc zdeklarujcie się nie na 80%tylko już na pewno. Można zmieniać to co napisaliście ostatnio - tzn. dopisać się na więcej opcji, bo się opłaca:D BARDZO NAMAWIAM
Rozkład wygląda tak:
- poniedziałek: lajtowy dzień, na początku w siedzibie GK, spotkanie z Naczelniczką ZHP, sprawy organizacyjne, jak się trzeba zachować itp, śpiewanie kolęd, a potem wyjście do kilku instytucji
- wtorek - podobno dzień hardkor bo jest masa instytucji, ale poza tym, najważniejsze, na 99% procent jesteśmy wpisani w sporą ekipę, która i...dzie do sejmu i co za tym idzie - do premiera.
- środa - znów masa instytucji, ale w tym ktoś z nas pewnie będzie miał okazję pójść do prezydenta. Ogólnie idzie 100 osób, ale spora część to ludzie z GK, jesteśmy tam też wpisani (!), a nie wszystkie drużyny są
;)tylko nie wiadomo na 100% czy damy radę wszyscy, bo to jest dokładnie 100 osób, nie może być 99 czy 101. Oczywiście inne osoby w tym czasie robią 3 też ważne instytucje
Justyna
Wysłany: Czw 18:11, 12 Gru 2013
Temat postu:
Na jutro 2 rzeczy:
- SKŁADKI !!!!! (za kwartał wrzesień-grudzień 12 zł lub za cały rok i nie będę męczyć aż prawie do 20 grudnia 2014
)
- KOMPLETNY MUNDUR. Na sobie normalnie bluza, ale ogarnijcie czy całą resztę też macie żeby w poniedziałek nie było, że czegoś nie ma. Sprawdźcie w domu czy wszystko jest! Dlatego bierzemy też kapelusze i uwaga!! jeśli ktoś z czegoś wyrósł (np. galówka) i ma już nową to koniecznie weźcie ją w piątek!! Może jest opcja komuś pożyczyć i dla kogoś kto może nie ma nie będzie za mała. Jak macie opcję, skombinujcie na piątek od kogoś kto już gdzieś wyłamał się z naszych szeregów: getry, kapelusz, spódnica (dziewczyny) / galówka lub bojówki (chłopaki). Nawet jeśli Wy macie, ale pomyślcie o kimś kto może nie ma.
No
Amen
Justyna
Wysłany: Wto 23:49, 10 Gru 2013
Temat postu:
<b> SUPER WAŻNE INFO </b>
No dobra, już wszystko wiem odnośnie "ambasadorów", szczegóły tu. Wpisanie się obowiązkowe jak najszybciej. Muszę wysłać im listę osób szybko.
https://docs.google.com/document/d/1cDL6890tLxfZsLc4DkAgMiHUDEgahWwxsIEV00JA8Yw/edit
to jest nowy dokument tylko do tego żebyście nie pogubili się w nadmiarze treści
a to stary, tu jest wszystko naraz:
https://docs.google.com/document/d/1IP8ZkjMTCrXLvgooZzDUdo2wdlrY4jtRICyLjinN2Y4/edit
a!!!! i ważne, macie kilka dni na poruszenie znajomości i skompletowanie munduru jeśli ktoś nie ma czegoś. Sporo osób, które kiedyś były w drużynie zapewne jeszcze mają swoje części munduru, więc można umówić się i pożyczyć. Ja też pokombinuję gdzieś coś. I ważne, nie myślcie tylko o sobie, jeśli macie opcję pożyczyć od kogoś np. spódnicę, chociaż macie, to pożyczcie dla kogoś innego. Ogólnie miejmy taki bank kapeluszy, spódnic itp. żeby dla nikogo nie zabrakło.
Justyna
Wysłany: Pon 23:01, 09 Gru 2013
Temat postu:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Załatwcie sobie 3 rzeczy (teraz zaraz:P):!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1) żeby wyjechać na święta dopiero w drugiej połowie dnia, jeśli ktoś ma zamiar wyjechać 23 grudnia bo rano idziemy do tego ośrodka, wszystko jest omówione z księdzem, który to ogarnia i wierzcie mi, raczej nie zapomnicie tej wizyty do końca życia, na prawdę warto. Wiem co mówię, bo kiedyś się chodziło
2) wolne ze szkoły w dniach 16-18, będziemy roznosić światełko do władz, szczegóły jutro, zadzwonię do nich i będę wiedziała coś więcej, bo przyznam, że z maila od nich niewiele zrozumiałam
wielu rzeczy jeszcze nie wiem i jutro się dowiem
)
3) jak macie możliwość, to zróbcie już przelew mi za zimowisko! (zaliczka, 70zł)
Justyna
Wysłany: Nie 21:43, 01 Gru 2013
Temat postu:
zaczynamy adwent, więc bijemy rekord dobrych uczynków i podejmujemy wyzwania adwentowe
pamiętajcie przemyśleć akcje do piątku!
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=5UDmDySwsgg
Justyna
Wysłany: Sob 17:25, 23 Lis 2013
Temat postu:
Miśki, dajcie coś z siebie w tym przedświątecznym czasie. Zapisujcie się na poszczególne projekty, najlepiej 3-5 osób, na razie nie musicie wpisywać za co chcecie być odpowiedzialni. Można zrealizować projekty i zdobyć sprawności:) Wszystko tu:
https://docs.google.com/document/d/1IP8ZkjMTCrXLvgooZzDUdo2wdlrY4jtRICyLjinN2Y4/edit
Druga sprawa, w niedzielę o 17 robimy zdjęcie z szopką! Skoro już się namęczyliśmy żeby ją zrobić (może super nie jest, ale ..
) .. może uda nam się wygrać, albo przynajmniej dostać gadżety. Co ważne to to, że musimy być w 100% kompletnych galówkach - to jest nawet ważniejsze do wygranej niż to czy szopka jest ładna. Serio. Jak organizatorzy zobaczą, że jakaś drużyna wygląda słabo, to nigdy nie wybierze jej żeby poszła do prezydenta czy premiera, bo to obciach by był dla ZHP
no i potrzebujemy minimum 10 osób do zdjęcia!!!!! Więc musimy dać radę! NIEDZIELA 17.00, zobaczymy gdzie. Potem możemy pójść razem (chętni) do kościoła na 18.00. A po Mszy jest bardzo, bardzo fajny ksiądz (znany, medialny;)) i będzie mówił coś fajnego na pewno
))
Justyna
Wysłany: Czw 23:40, 14 Lis 2013
Temat postu:
INFO O WYPADZIE ORGANIZOWANYM PRZEZ CHŁOPAKÓW:
NAJBLIŻSZA SOBOTA:
Podsumowanie:
Plan jest taki w sobotę musimy wyjechać o 13:14 autobusem 186 więc bierzemy DWA bilety 20 min. na PIERWSZĄ STREFĘ potem przesiadka na płochocińskiej i wsiadamy do 734 o godzinie 13:38 oczywiście potem znowu bierzemy DWA bilety, ale na DRUGĄ STREFĘ i jedziemy już do końca>Nowe Załubice. Czyli jesteśmy na przystanku o 13:00
Lista Rzeczy do zabrania
1.Ubrania do zniszczenia i na zmianę
2.Ciepłe ubrania, zobaczymy jeszcze od pogody ale w razie czego przygotować
3.Nie dużo pieniędzy (Nie jest to obowiązkowe) !!!
4.Planszówki OBOWIĄZKOWO
5.OBOWIĘZKOWO Jedzenie bo inaczej umrzemy z głodu. Jedzenie na cały dzień bo prawdopodobnie nic nie dostaniemy !!!!!!!!
6.Zeszyt i coś do pisania
7.Klapki do chodzenia po domu i latarki !!!
8.Mundur Galowy
9.Kiełbaski do pieczenia na ognisku!!!
10.Jak ktoś chce to śpiwór karimata (jest gdzie spać wrazie czego)
11.Dobry humor
Gdzie to będzie informacja dla rodziców!!!
https%3A%2F%2Fmaps.google.pl%2Fmaps%3Fq%3DNowe%2BZa%25C5%2582ubice%26hl%3Dpl%26ie%3DUTF8%26ll%3D52.48231%252C21.135807%26spn%3D0.015917%252C0.042272%26sll%3D52.48244%252C21.131344%26sspn%3D0.015917%252C0.042272%26t%3Dh%26hnear%3DNowe%2BZa%25C5%2582ubice%252C%2Bwo%25C5%2582omi%25C5%2584ski%252C%2Bmazowieckie%26z%3D15&h=9AQE87rIL
Mam nadzieję że tego nie zapomniałem wrazie pytań pisać !!!
Justyna
Wysłany: Czw 22:54, 07 Lis 2013
Temat postu:
Jutro zbiórka o 18.00 Mega ważne jest zebyscie zabrali z domu wszystkie mozliwe do przyniesienia instrumenty!!! musimy mieć ich na prawde duzo!
Zuza
Wysłany: Wto 22:37, 05 Lis 2013
Temat postu:
Zorganizujecie sobie czas w sobotę, bo mamy dla Was ciekawy pomysł na spędzenie czasu. Aby skorzystać z ostatnich promieni słońca wybierzemy się na geocaching.
Czym jest geocaching? Jest to zabawa w poszukiwanie na określonym terenie pojemników, w których czasem można znaleźć skarby Wink Zazwyczaj szuka się ich za pomocą GPS, ale my jako harcerze zdamy się na intuicję i poradzimy sobie ze zwykłymi mapkami. Wink
Ubieramy się w wygodnie, ciemniejsze buty, spodnie, w których nie zamierzamy iść następnego dnia do Kościoła oraz jakąś ciepłą kurtkę ( nie martwcie sie, nie bedziecie wyglądać jak po pionierce ) . Dla zmarźluchów - można wziąć rękawiczki. Wink
Zabieramy: długopis, małe przedmioty, które gotowi jesteście oddać (np. jakieś branzoletki, piłeczki, ozdoby, wszysto, co wpadnie wam do głowy), 1 bilet 20-minutowy, kanapeczkę na przekaskę i dobry humor. Wink
Zachęcamy was wszystkich do wziecia udziału, bo to naprawdę świetna zabawa i dużo ciekawszy sposób spędzania weekendu niż siedzenie w domu. Very Happy
Spotkamy się najprawdopodobniej o godz. 10.00 na przystanku "tym, co zawsze".
Poprzekazujcie sobie w zastępach i napiszcie do mnie albo do Róży na forum lub fb, kto wstępnie jest chętny.
Koniecznie obejrzyjcie filmik, jak chcecie dowiedzieć się więcej o geocachingu:
http://www.youtube.com/watch?v=1YTqitVK-Ts
Justyna
Wysłany: Pon 23:03, 30 Wrz 2013
Temat postu:
http://scr.hu/0lil/vuqvx
<-- Tak wyglądają właśnie powstałe koszulki hufcowe. Macie ochotę?
Jeśli ktoś zgłosi się (wraz z rozmiarem) do 3 października, czyli do czwartku! to będą one w promocyjnej cenie 15 zł. Potem już 25. Nie jest to nic obowiązkowego dla wszystkich, ale kto chce, to myślę, że warto zgłosić się najszybciej, bo 15 zł. to niedużo jak na koszulkę. Przekażcie reszcie żeby nie było, że ktoś od Was nie wie.
I przypominam o deklaracjach chętnych do pomocy osób na zlot! Serio, bardzo się przyda ta pomoc (przynajmniej tak mówią
). Szczególnie osób, które lubią na czymś grać albo śpiewać.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin