|
|
Zobacz poprzedni temat
:: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/50
|
|
Wysłany: Sob 11:29, 15 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
UWAGA!!!
Poniżej wklejam link, ale najpierw przeczytajcie ze zrozumieniem to co tu piszę...
Byłyśmy dzisiaj z dh. Magdą z Piotrze i Pawle, ale kierownik jest na urlopie na weekend ... w każdym razie z kierownikiem zaopatrzeniowym udało nam się ustalić, że w poniedziałek będziemy mieć odpowiedź co i jak. Jeśli wyjdzie jakaś lipa, to na szybko będziemy coś ogarniać tak żeby było dobrze
ale nie możemy czekać do poniedziałku (kiedy już na 100% będzie wiadomo), żeby ustalać listę, bo to będzie za późno.
Dlatego zróbmy WSTĘPNĄ LISTĘ KTO KIEDY STOI.
Wpisujcie się na obie listy (charytatywną i zarobkową na obóz). Mam nadzieję, że nie trzeba Was specjalnie namawiać żeby wzbudzić w sobie trochę dobra i stanąć na akcji charytatywnej - dla rodziny, której możemy w tak łatwy sposób pomóc, sprawić jakąś radość dzieciom, które pewnie na nie za wiele mogą sobie pozwolić.
Jeśli chodzi o akcję zarobkową wszystkie instrukcje pomocnicze i techniczne zasady damy Wam potem. Teraz się wpisujcie się - NIE TRZEBA TYLKO NA 1 GODZINĘ OCZYWIŚCIE, NAJLEPIEJ OD RAZU NA 2,3 NA PRZYKŁAD. PO 4 OSOBY W KAŻDYM OKIENKU. MOŻECIE OCZYWIŚCIE WPISAĆ SIĘ NIE TYLKO NA 1 DZIEŃ, ALE ILE WAM TAM PASUJE.
Jeśli komuś z jakiegoś powodu nie otwiera się ten dokument, to dajcie znać od razu.
Jak się wpiszecie to ten magiczny wujek google zapisze to automatycznie gdzieś w kosmosie i po chwili wszyscy którzy wejdą na linka będą widzieli zmianę. Magia
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Justyna dnia Sob 11:57, 15 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/50
|
|
Wysłany: Sob 11:40, 15 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
hasło 64wdhskaut <-- jak ktos nie ma konta na gmailu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/50
|
|
Wysłany: Wto 18:48, 18 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Dobra, słuchajcie, ostatecznie zróbmy tak: (tylko przeczytajcie ze zrozumieniem, postaram się krótko:P)
- Zacznijmy akcję od SOBOTY i przedłużmy ją do czwartku (czyli będzie mniej więcej tyle dni co było). Zyskamy więcej czasu na ogarnięcie tematu, bo jest bardziej pod górkę niż się wydawało. Osoby, które były zapisane na tą środę i czwartek przerzucam na następną (jak ktoś ma coś przeciwko, to zmieniajcie, albo dni, albo godziny) i oczywiście dopisujcie się.
- W TYM TYGODNIU (środa i czwartek) przypominam o przyjściu na akcję charytatywną i oczywiście dotyczy to CAŁEJ DRUŻYNY, a nie tylko części.
- PIENIĄŻKI NA OBÓZ:
Robimy tak: przelewajcie już drugą ratę (przypominam o terminach!!!!), wypełniajcie karty i warunki(!).
termin III raty dostosujemy do akcji.
1) Dla osób, które nie biorą udziału w akcji zarobkowej- pozostaje bez zmian
2) Dla osób, które biorą - jest o jeden dzień późniejszy niż koniec akcji (pomniejszony o zarobioną kwotę). Czyli pod koniec akcji dostajecie od nas podsumowanie kto ile zarobił i o tyle mniej musicie wpłacić ostatnią ratę dzień później, ewentualnie 2 dni. Czyli totalny deadline do PIĄTKU WIECZOREM 28 lipca.
Wszystko jasne? Wszyscy się zgadzają i pasuje Wam taki układ? Jak nie, to pytajcie, piszcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/50
|
|
Wysłany: Czw 23:12, 20 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Słuchajcie ludki, wstępny plakat, jeśli coś się okaże w ciągu dnia, to zastępowi dostaną smsy. Ale póki co:
Troszkę nam się pieniężnie niestety zrobi... cały plakat o tym ile macie wziąć
- pamiętajcie o SKŁADKACH (trzeba mi oddać, bo już za Was musiałam założyć)
- osoby, które nie brały udziału w aniołkowej akcji w grudniu - weźcie 20 zł na koszulki (czyli jakby po 10 za jedną). (można też przelać na konto - jak ktoś zainteresowany - podam dane)
- chłopaki, suuuuper byłoby gdybyście oddali mi za regaty:D
No to chyba tyle
PS: baaardzo się cieszę, że sami tak chętnie podjęliście decyzję, żeby jutro też stać i sprzedawać będą z Was ludzie:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/50
|
|
Wysłany: Pią 11:28, 21 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
weźcie jeszcze po kilka koszulek - t-shirtów jak dacie radę jakie tam Wam wpadną w ręce przed wyjściem, nie będziemy ich malować ani nic takiego, więc nic się z nimi nie stanie:) niech każdy weźmie ile mu się uda, np. z 4,5 a jak ktoś nie będzie miał, bo już nie wraca do domu przed zbiórką, to poradzimy sobie ale niech osoby, które mogą wziąć, wezmą! ważna żeby na zastęp było sporo:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/50
|
|
Wysłany: Nie 21:28, 23 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Jutro spotkamy się na miejscu w okolicach sklepów, ja pokażę Wam co i jak, najpierw w sklepie na Ludnej, potem na Górnośląskiej. Wieczorem ktoś też do Was zerknie. I może tak będzie codziennie, albo w niektóre dni.
Pamiętajcie (to bardzo ważne), żeby zachowywać się jak należy i pamiętajcie po co tam jesteście. Jak będziecie mili i będziecie dobrze pracować, to na pewno zarobicie więcej. Sam druh od akcji mówił, że czasem różnica między sprawnymi harcerzami a tymi nieogarniętymi jest z 50 zł. na zmianę. Dlatego bez wygłupów, bo po pierwsze musicie dać dobre świadectwo, a po drugie, zwyczajnie Wam się to opłaca. Sklepy wyrzucają też harcerzy, którzy źle się zachowują, po prostu są zdejmowani z akcji, a co gorsze, w ten sposób hufiec stracił już 4 MiniEuropy i zostały tylko te 2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/50
|
|
Wysłany: Śro 21:54, 26 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
ekipo, potraktujcie piątkową zbiórkę jako obowiązkową.
O 17.50 spotkamy się pod szkołą, potem przejdziemy nad Wisłę na nasze tradycyjne już ognisko najpierw będzie część oficjalna, potem pogramy i pośpiewamy i jak ktoś będzie się gdzieś śpieszył, to będzie mógł sobie polecieć.
ZABIERAMY: karimaty (jedna na około 3 osoby) , instrumenty, śpiewniki!, coś od komarów, SKŁADKI (zaraz wkleję tu czarną listę), KARTY I WARUNKI UCZESTNICTWA NA OBÓZ, pieniążki na koszulki (będą na obóz, w ostateczności do nas dojadą, a reszta dostanie po obozie - btw. zrobimy sobie po obozie małe spotkanie, bo dh Magda ma fajny pomysł, ale o tym później, no ale wtedy osoby, które nie jada dostaną koszulki), jak ktoś mi coś wisi (chłopaki za regaty:P) to też może mi oddać w piątek
Jeśli pogoda nie dopisze, może przeniesiemy na sobotni wieczór? Albo coś wymyślimy, na razie bądźmy dobrej myśli
Tak, mam świadomość, że to dla dużej części z Was jest to ostatni dzień ze swoją klasą i że będziecie spędzać ten czas z nimi, to zrozumiałe. Ale z pełną wyrozumiałością mówię - przyjdźcie chociaż na 10 minut, najlepiej na początek zbiórki, zanim dojdziemy itd, to będzie około 18.30. Zdzwonimy się, bądźcie wtedy, to z dwóch powodów bardzo ważne - musimy 100% ogarnąć sprawy obozowe, zbiorę od Was wszystkie dokumenty. Po drugie, to ostatnia zbiórka i szkoda byłaby wielka gdyby nie było Wa na podsumowaniu. Może inaczej, nie wyobrażam sobie żeby nie było Was na apelu, potem możecie zmykać z powrotem do Szuwarka:)
PS: nie, nie potrafię napisać krótkiej wiadomości
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Justyna dnia Śro 21:54, 26 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/50
|
|
Wysłany: Pią 0:55, 28 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
waga, czarną listę wklejam:P
Osoby, które do października mają z głowy składki: Hubert, Bartek, Mateusz S., Mateusz E., Kuba M., Róża, Zuzia, Gabrysia, Jagoda, Iga, Kasia J., Kamila.
A teraz czarna lista:P
Adrian - 48 zł, Viki - 48 zł, Jula - 48 zł, Asia - 24 zł, Agnieszka - 23 zł, Ola - 36, Selma - 14 zł, Oliwia 16 zł, Janek - 24 zł, Kuba I. - 24 zł
może brutalna metoda, ale od kiedy jest ewidencja i muszę do niej wpisać każdego, to za każdą osobę naliczają się składki. Niby mogłabym kogoś nie wpisywać żeby teoretycznie było Was "mniej", bo zawsze ktoś nie zapłaci, ale jak nie wpiszę, to ta osoba nie będzie ubezpieczona na wszystkie wyjazdy. No więc muszę, a potem trzeba płacić za te zalegające osoby ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/50
|
|
Wysłany: Sob 19:15, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Słuchajcie muszę mieć na jutro karty i warunki. Zbieram je jutro o 10.00 i każdy kto mi nie dał czegokolwiek ma się stawić na rondzie przy przystanku "tam gdzie zawsze" i dać mi wszystko czego mu brakuje. Nie interesuje mnie jeśli ktoś nie może, niech przyjdzie babcia, ciocia, sąsiadka. Jutro mam mieć wszystkie dokumenty. Tylko Mateusz Eid, Zuzia i Hubert Michalski oddali mi wszystko. Jeśli nie dacie mi JUTRO na przystanku, to trzeba dowieźć mi do domu i dać moim rodzicom.
DO DZIŚ czekam też na ostateczne wpłaty. Napisałam Wam smsy ile zarobiliście, więc mam nadzieję, że wszystkie przelewy poszły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/50
|
|
Wysłany: Śro 23:25, 25 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
No dobra, nie ma co się tyle lenić, ruszamy z powerem w nowy rok w standardowy dzień, o standardowej godzinie widzimy się mam nadzieję w komplecie
co do zlotu.. to skoro drugi warunek wzięcia udziału (czyli Wasze zaangażowanie) jest jak na nasze oko kompletnie niespełniony, bo jedynie Adrian wykazał jakiekolwiek zainteresowanie, to naszym zdaniem nie ma sensu, aby pierwszy warunek (czyli nasze możliwości) musiał być również spełniany. Więc nie weźmiemy udziału.
Mamy za to nadzieję, że w ten piątek z powrotem trochę się harcersko obudzicie i w nadchodzącym czasie lepiej spożytkujemy Waszą energię
przekażcie swoim info co do piątku!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/50
|
|
Wysłany: Pią 0:23, 04 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Jutro zbiórka jak zawsze:) śpiewniki! Osoby, które kupiły koszulkę - 15 zł.
Amen
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/50
|
|
Wysłany: Pon 22:12, 07 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Ekipo, w ramach najbliższej zbiórki pojedziemy sobie do stowarzyszenia, które zajmuje się wymianą koreczków na wózki i protezy dla niepełnosprawnych. Jak się domyślacie zawieziemy nasze korki i zrobimy trochę miejsca w szafie ale nie tylko to będzie plusem wyprawy, bo mam nadzieję, że dowiemy się też czegoś więcej na ten temat. Piszę o tym już dzisiaj dlatego żebyście mieli jeszcze tydzień na pozbieranie jak największej liczby korków - od siebie z domu, od znajomych, od sąsiadów stowarzyszenie zamieniło już korki na 5 wózków i jedne protezy, jednak pani z którą rozmawiałam powiedziała, w kolejce czeka jeszcze 54 osoby... Jak przywieziemy im jakąś totalną masę nakrętek, to będzie to na pewno duży krok do wózka albo protez dla kolejnej osoby.
dlatego w piątek bierzemy ze sobą: masę korków z domu/bloku/znajomych... oraz duży plecak (może nie aż taki jak na obóz, ale niech będzie spory;)) i w szkole popakujemy sobie to wszystko co mamy w szafie:D oczywiście bierzemy też bilety całodobowe albo 4x 20minutowe.
Może też spotkamy się troszkę przed 18 żeby mieć więcej czasu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/50
|
|
Wysłany: Pon 22:12, 07 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
I rozmiary koszulek! Tak jak powiedziałam na zbiórce - wszystko już jest domknięte, projekt, itd, i tylko brak rozmiarów opóźnia nam bez sensu całą sprawę. Osoby, które zamawiały koszulki hufcowe już nie muszą pisać kolejny raz rozmiarów. Można mi albo Magdzie na prv, ale napiszcie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/50
|
|
Wysłany: Śro 22:27, 09 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Na piątek jednak 2 bilety, a nie całodobowy (przejdziemy się kawałek, nie ma co się przesiadać). I spotykamy się w SZKOLE o 17.30, max. 40, zabieramy spore plecaki i nakrętki, które gdzieś tam mamy, zbieramy od znajomych itp. Jeśli ktoś miałby sie nie wyrobić to wszyscy macie nasze numery, wystarczy zadzwonić i powiedzieć, a poczekamy na kogoś na przystanku. I mundury!!!!!
Do zobaczenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/50
|
|
Wysłany: Czw 20:41, 17 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Zbiórka normalnie weźcie śpiewniki (te nasze segregatorowe), jak ktoś nie ma to niech weźmie segregator A5 i 32 koszulki A5
i rozpisane karty prób projektów, mam nadzieję, że ktoś się ogarnął?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Justyna dnia Czw 20:41, 17 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|