Forum www.64wdh.fora.pl Strona Główna

Forum www.64wdh.fora.pl Strona Główna -> Zbiórki -> Zbiórki wyjątkowe, wyjścia, wycieczki ..:)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Drużynowa



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/50


PostWysłany: Czw 22:15, 16 Maj 2013    Temat postu:

Jutro zbiórka normalnie. Weźcie instrumenty. Zdenerwowaliście nas dziś z tym spotkaniem. Pisać, że obowiązkowe, a i tak nic sobie z tego nie robicie.. Przynajmniej jutro bądźcie wszyscy, a szczególnie osoby od których nie było nikogo na spotkaniu czyli od zdecydowanej większości.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justyna
Drużynowa



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/50


PostWysłany: Czw 17:17, 06 Cze 2013    Temat postu:

Może ktoś, albo jakiś nawet cały zastęp na ochotę pomóc w Olimpiadzie dla niepełnosprawnych? Ja niestety jestem w ciągu największej batalii czyli sesji Razz, więc nie dam rady, ale nikt nie powiedział, że nie jesteście już tak duzi żeby sami wybrać się na coś w czym hufiec bierze udział Wink osoby z 205, które znacie myślę, że będą Smile

"Witam!

Osoby które chcą pomóc przy Olimpiadzie dla Niepełnosprawnych która odbędzie się w najbliższą sobotę 8 czerwca zapraszam w mundurach na godzinę 8.30 do budynku OSiR ul. Łabiszyńska (przy basenie Polonez).

Pozdrawiam

Magdalena Świętochowska"

No to tak, reklama Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justyna
Drużynowa



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/50


PostWysłany: Sob 22:00, 08 Cze 2013    Temat postu:

No dobra, napiszcie mi smsem albo tu jakoś kto zgłasza się na regaty (szczególnie mówię do osób, które były na zielonej szkole i są nie w temacie, bo od innych już mniej więcej mam zgłoszenia). Dajcie znać najlepiej do jutra.
Tak jak mówiłam nie do końca wiem jak to będzie i czy któraś z nas będzie mogła być. Ale coś wymyślimy żebyście nie jechali sami. Możliwe, że ja Was odwiedzę na jakąś godzinkę tam czy coś..
Wklejam jeszcze raz szczegóły, ale myślę, że można bardziej luźno to traktować niż jest tu napisane (o tych zgłoszeniach 4-osobowych załóg już jutro itd), po prostu napiszę ile od nas osób i już, mam nadzieję, że tak będzie ok póki co;) jeśli chodzi o pieniążki, to spytam czy ten 10 jest deadlinem, ale tez nie sądzęRazz w razie czego za Was założę

REGATY HARCERSKIE 2013
Zapraszamy wszystkie chętne drużyny harcerskie na regaty na Zalewie Zegrzyńskim 16.06.2013 roku. Jest to niepowtarzalna możliwość spróbowania swoich sił w wyścigu żeglarskim.
Zaczynamy o godzinie 10:30 w Porcie WTW w Zegrzu Południowym (dojazd autobusem nr 735 na pętlę Zegrze Południowe). W programie przewidziane są regaty oraz ognisko.
Koszt udziału to 8 zł od osoby. (płatne 10.06.2013)
Zgłoszenia 4 osobowych załóg + sternika z patentem żeglarskim kierujemy na adres [link widoczny dla zalogowanych] do dnia 9.06.2013 roku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justyna
Drużynowa



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/50


PostWysłany: Wto 22:06, 11 Cze 2013    Temat postu:

Słuchajcie, jest mały problem z regatami. Ani ja, ani druhna Magda nie damy rady fizycznie tam z Wami być (ewentualnie ja na godzinę, ale nikłe szanse). Może uda się dh. Ani, ale to nic pewnego.
Wiem, że bardzo Wam zależy, dlatego udało mi się ustalić z organizatorką że w razie czego będziecie mogli przyjechać sami, tylko potrzeba zgód Waszych rodziców na Was samodzielny dojazd i powrót (musicie koniecznie mieć to przy sobie). Na miejscu już będzie się Wami miał kto zaopiekować. Tylko wymaga to od Was dużo samodzielności i zgrania. I UWAGA: do JUTRA potrzebuję dokładnie kto jedzie. Jeśli nic się nie zmienia w stosunku do tych osób, które się zgłaszały, to już nie muszą pisać. Zastępowi i podzastępowi: ogarnijcie swoje zastępy, jutro chcę mieć zamkniętą listę, którą prześlę do organizatorów.

Miałoby to wyglądać mniej więcej tak:
ja niżej podpisany ... (i numer dowodu!) zgadzam się na samodzielny dojazd i powrót mojego dziecka (imię i nazwisko) nad Zalew Zegrzyński na regaty Hufca Warszawa Praga Północ.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justyna
Drużynowa



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/50


PostWysłany: Wto 15:00, 23 Lip 2013    Temat postu:

Ludki, akcja jest taka, ze moze Magda bedzie miala jutro wolne, tylko sęk w tym, że nue możemy teraz powiedzieć tego na 100%, czy na pewno, bedzie wiedziala dopiero wieczorem. Jesli uda sie, to zrobimy sobie jutro ten obiecany rowerowy wypad;) dlatego koniecznie sledzcie dzis info i PRZEKAZUJCIE SOBIE TO. Co do godziny to pewnie okolo 12, ale dokladniej powiemy wieczorem. Poki conic nie obiecujemy, ale badzcie przygotowani, a jaknie teraz to na pewno w najbkiższym czasie:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justyna
Drużynowa



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/50


PostWysłany: Wto 15:02, 23 Lip 2013    Temat postu:

I przepraszam za lterowki, ale nie pisze na kompie;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justyna
Drużynowa



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/50


PostWysłany: Wto 21:37, 23 Lip 2013    Temat postu:

Wrzucam wiadomośc Magdy z FB: UWAGA! przepraszam was bardzo ale jutro jednak caly dzien pracuje, u mnie w pracy jest teraz taki czas ze jestem uzalezniona od naszych polskich gwiazd muzycznych... zmieniaja zdania jak rekawiczki i duzo koncertują.... i potem to juz jak za pociagnieciem linki odbija sie to na mnie i na was... w środe sproboje sie dowiedziec jak bedzie wygladal przyszly tydzien... Mam nadzieje ze sie uda

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justyna
Drużynowa



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/50


PostWysłany: Wto 9:41, 30 Lip 2013    Temat postu:

Garstka propozycji i ogłoszeń

1) Terminy krzyżują nam się tak, że w najbliższym czasie nie ma Magdy, a 6-15 sierpnia nie ma mnie, więc na prawdę trudno grać datę tych rowerów na teraz, ALE ustaliłyśmy datę (choć trochę odległą w czasie), ale pewną
SOBOTA 17 SIERPNIA (lub 18 sierpnia)

2) jak ktoś siedzi w Wawie, się nudzi i ma jakąś ciekawą propozycję na najbliższe czy późniejsze dni, to piszcie inicjatywa zorganizowania czegoś nie musi wychodzić od nas:) teraz jestem w Wawie ja i jak macie jakąś fajną propozycję to chętnie się włączę, a potem (od 5 sierpnia) jest Magda i pewnie też jak coś jej nie będzie z pracą kolidowało to może z Wami cośSmile
Hubert, chciałeś jakiś basen ogarniać, nikt Ci nie broni;) jak dalej będzie taka parówa to można się wybrać np. na moczydłoWink

3) niebawem 1 sierpnia, zachęcam do wybrania się na Powązki, albo można wybrać się tu:

"Zapraszam 1 sierpnia na Redutę Bródnowska (ul. Bartnicza). Uroczystość rozpocznie się o godz. 10.00 i potrwa około godziny. Oprócz wystawienia sztandaru przez Drużynę Reprezentacyjną Hufca harcerze będą stali w szpalerze razem z żołnierzami. Obowiązuje mundur galowy."

Dajcie znać czy ktoś chętny, a ja przekażę komu trzeba

4) przypominam, że 19 sierpnia siatkówka, rezerwujcie termin!

5) a 31 sierpnia watra, czemu jeszcze nie wszyscy kliknęli, że wezmą udział?Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justyna
Drużynowa



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/50


PostWysłany: Śro 16:34, 31 Lip 2013    Temat postu:

Ludziska!
Kto jest w Wawie? Smile pojedźmy jutro wszyscy na tą redutę, co?Smile przynajmniej spotkamy się i jakoś uczcimy ten 1 sierpnia.
SpotykaCIE się o 9 na naszym przystanku i wsiadacie w 509 o 9.13, a ja się dosiadam u siebie Razz
MUNDUR GALOWY Smile
PRZEKAZUJCIE SOBIE!!!!
PS: jak Dziamie uda się wyrwać z pracy, to osoby, które będą dostaną obozowe plakietki:D komenda hufca miała z nimi małe problemy technoczno-graficzne, ale już są Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justyna
Drużynowa



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/50


PostWysłany: Sob 11:14, 17 Sie 2013    Temat postu:

Ludki, więc jest tak:

- JUTRO (czyli 18 sierpnia) widzimy się na rowerach o godzinie 11 może być na naszym przystanku. Albo 11.30 dziś jeszcze potwierdzimy ostatecznie. Chyba, że ktoś ma jakieś obiekcje co do godziny, to jeszcze dziś do mniej więcej połowy dnia mogą być uwzględnione:P

- W poniedziałek o 11.50 widzimy się przed szkołą na siatkę
POPRZEKAZUJCIE SOBIE!!!!!! Wyślę dziś do niektórych smsy jak będę pewna co do godziny, ale i tak sobie przekazujcie już

PS: Cieeeeszę się na spotkanie z Wami:DVery Happy
i mam plakietki obozowe:P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justyna
Drużynowa



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/50


PostWysłany: Sob 16:12, 17 Sie 2013    Temat postu:

jednak o 12 Smile i weźcie coś do jedzenia Wink Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justyna
Drużynowa



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/50


PostWysłany: Sob 21:51, 17 Sie 2013    Temat postu:

i zakładamy nasze koszulki:D kto nie ma bo nie był na obozie a będzie jutro, to sms do Magdy rano żeby mu wzięła Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justyna
Drużynowa



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/50


PostWysłany: Pon 22:49, 26 Sie 2013    Temat postu:

Wklejam ważne info, czytać, deklarować się!!!

"Witajcie!
Zapraszamy na Praską Watrę
31.08 godz. 20.00 do 1.09. do 6.00
Gimnazjum nr 141 ul. Trocka 4 (wejście od strony osiedla) - Targówek
strój obowiązujący: spodnie polowe mundurowe + koszulka obozowa lub harcerska

zapewniamy: ciepłe napoje, śpiewniki z 40 piosenkami z playlisty, ekipę grającą z 64, salon planszówek (dla tych którzy będą chcieli chwile odsapnąć od śpiewania), miejsce do spania
w programie na pewno:
na sam początek piosenka z największą ilością głosów z playlisty, a później piosenki harcerskie, szantowe itd, chusteczka, osiołek, muzykanci, kółka dwa, tańczenie belgijki....

do zabrania przez Was:
karimata, ew. śpiwór, kubek, śpiewniki, buty na zmianę
oczekujemy:
Waszych głosów, dobrych humorów oraz odkurzenia w pamięci wszelkich zabaw i pląsów
kończymy o 6.00 lub przy 20 osobach obecnych na śpiewankach więc od Was zależy ile będzie ona trwała

Pozdrawiamy i do zobaczenia
Justyna Kłos
Magdalena Wyzińska
Dziama"


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Justyna dnia Pon 22:50, 26 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justyna
Drużynowa



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/50


PostWysłany: Czw 21:52, 29 Sie 2013    Temat postu:

Miśki, odnośnie watry, czytać ze zrozumieniem!

1) Spotykamy się o 18.00 na przystanku TymCoZawsze.
- e? dlaczego tak wcześnie?
- bo jesteśmy organizatorami, więc trzeba poustawiać stoliki, coś poogarniać itp.
Jak ktoś nie może tak wcześnie to nie ma problemu, możecie w razie czego dojechać sami o której tam Wam pasuje. Nie chcę żeby czas rozpoczęcia był dla kogoś blokadą i nie weźmie udziału

2) Bierzemy:
karimata, śpiwór, kubek, śpiewnik*, buty na zmianę, bilet całodobowy, INSTRUMENTY (obowiązkowo dla grających!), i jak ktoś zamierza być głodny, to niech o tym pomyśli, w programie tylko darmowe napoje;)

*jak ktoś nie ma, to mam jeszcze kilka tych obozowych, więc weźcie segregator A5 z 32 koszulkami

3) Jeszcze raz bardzo zachęcamy, to na prawdę fajne zwieńczenie wakacji. No i pokażmy się gdzieś . Głupio będzie jak z organizującej drużyny przyjedzie 7 osób Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justyna
Drużynowa



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/50


PostWysłany: Pią 0:25, 20 Wrz 2013    Temat postu:

Miśki, 5 października jest zlot hufca, jeśli chcemy wziąć w nim udział potrzebne są 2 rzeczy - kadrowe możliwości, które w weekendy są czasem mocno ograniczone, ale coś pokombinujemy i co ważniejsze - Wasze zaangażowanie. I teraz się skupcie i czytajcie ze zrozumieniem tą jak zwykle przydługą wiadomośćRazz
tegoroczny zlot ma dość nietypową i nowatorską formę - będzie to jarmark skautowy, impreza i dla harcerzy i dla "cywilów" czyli lokalnej społeczności. Odbędzie się w parku bródnowskim i każda z drużyn wystawi swoje "stoisko", na którym coś fajnego będzie się działo.
Zdradzę szczegóły na razie tylko kilku osobom ale po kolei. Że jesteście już duzi, to pewnie sprawy organizacyjne można oddać Wam i stąd propozycja.
Poszukujemy ekipy projektowej (ok, 4,5 osób, ale jedna więcej czy mniej nie zrobi różnicy), która zajmie się organizacyjną stroną naszego punktu. Propozycję kieruję tylko do harcerzy starszych - czyli gimnazjalistów. Byłoby cudownie gdyby ta ekipa była mieszana, a nie np. jeden zastęp. Zachęcam nie tylko osoby, które mają projekt w próbie, ale też tych, którzy mają mieć go niedługo w próbie, a jeszcze bardziej tych, którzy jeszcze nigdy z czymś takim nie mieli do czynienia. Projekty są też fajne pod tym względem, że dzielicie się zadaniami i każdy robi to w czym jest dobry i to co lubi Smile)
Co Wam to da?
O projektach jako takich szerzej na naszej drugiej w tym roku zbiórce. Ale w skrócie - jest to form pracy starszoharcerskiej, która uczy Was przede wszystkim samodzielności, ogarniania rzeczy, których nigdy w życiu nie umieliby ogarnąć Wasi znajomi. Serio. A można by tak ładnie powiedzieć - każdy projekt przybliża Was do dojrzałości i daje Wam przydatne w późniejszej nawet zawodowej pracy doświadczanie.
A z zupełnie materialnych korzyści - dostaniecie beleczkę projektową na mundur ale o tym też na tej drugiej zbiórce.
Proszę o zgłoszenie się chętnych osób a wyjaśnię dokładnie co i jak. Wtedy będzie jeszcze opcja odwrotu, ale nie przewiduję
I WAŻNE: W NIEDZIELĘ O 18.00 JEST PIERWSZE SPOTKANIE W HUFCU W TEJ SPRAWIE I PRZYCHODZĄ NA NIE OSOBY, KTÓRE BĘDĄ KOORDYNATORAMI STOISK DRUŻYN. ŻEBY BYŁO WAM RAŹNIEJ, MOŻECIE WYTYPOWAĆ 2 OSOBY - SZEFÓW PROJEKTU, KTÓRZY WŁAŚNIE OD TAKICH FORMALNYCH SPRAW BĘDĄ.
LICZYMY NA ODZEW:D
Gratuluję wytrwałym którzy doczytali i na koniec info - pierwsza zbiórka w piątek za tydzień, czyli 27 września:D naładujcie harcerskie akumulatorki, info niebawem:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.64wdh.fora.pl Strona Główna -> Zbiórki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin